Achtergrond voor Digitale inclusie - pagina 2 ‘Fatsoenlijk digitaliseren wordt de nieuwe norm’15 mei 2019Fatsoenlijk digitaliseren. Gebruiker Centraal gaat er mee aan de slag. Want de gebruiker centraal stellen en daarbij ook zorgen voor fatsoenlijke diensten vraagt om een andere manier van kijken naar de digitale dienstverlening van de overheid. Victor Zuydweg ziet het één als een logisch vervolg van het ander. Toegankelijkheid: complexer dan je denkt21 februari 2019Willem Pieterson gaat in zijn blog op iBestuur in op de complexiteit van toegankelijkheid en hij verwijst naar de aandacht die er nu is voor de toegankelijkheid van overheidsdienstverlening. Kijken als een klant? Maak een klantreis!8 februari 2019In het VNG-boekje Kijken als een klant #2 vertellen gemeenten over hoe zij werken aan klantgedreven dienstverlening. Alle mensen die aan het woord komen hebben één ding gemeen: ze zijn ervan overtuigd dat betere dienstverlening begint met leren kijken als een klant. Volgende Ga naar pagina 1 Ga naar pagina 2
‘Fatsoenlijk digitaliseren wordt de nieuwe norm’15 mei 2019Fatsoenlijk digitaliseren. Gebruiker Centraal gaat er mee aan de slag. Want de gebruiker centraal stellen en daarbij ook zorgen voor fatsoenlijke diensten vraagt om een andere manier van kijken naar de digitale dienstverlening van de overheid. Victor Zuydweg ziet het één als een logisch vervolg van het ander.
Toegankelijkheid: complexer dan je denkt21 februari 2019Willem Pieterson gaat in zijn blog op iBestuur in op de complexiteit van toegankelijkheid en hij verwijst naar de aandacht die er nu is voor de toegankelijkheid van overheidsdienstverlening.
Kijken als een klant? Maak een klantreis!8 februari 2019In het VNG-boekje Kijken als een klant #2 vertellen gemeenten over hoe zij werken aan klantgedreven dienstverlening. Alle mensen die aan het woord komen hebben één ding gemeen: ze zijn ervan overtuigd dat betere dienstverlening begint met leren kijken als een klant.