Hoe maak je je dienstverlening echt inclusief? Door de mensen om wie het gaat erbij te betrekken. ROC Mondriaan heeft taalambassadeurs opgeleid om bij organisaties hun kennis te delen. Zij weten uit eigen ervaring hoe lastig het soms is om online mee te doen, en geven teams waardevolle inzichten.
In deze aflevering van de Direct Duidelijk Tour hoor je de verhalen en ervaringen van taalambassadeurs. Ze vertellen hoe zij structureel in gesprek gaan met organisaties, waaronder de gemeente Den Haag. Om zo de dienstverlening te verbeteren. Het is interactief, tijdens het webinar kun je vragen stellen in de chat.
Presentator Lodewijk van Noort laat zien hoe het gesprek met taalambassadeurs nieuwe inzichten oplevert die je met geen enkele toolkit kunt vervangen. Een inspirerend webinar in de Week van Digitaal Meedoen!
Meer webinars van Gebruiker Centraal
Vakinhoudelijke sessies, bijeenkomsten van community’s en andere interessante events. Je vindt het allemaal in de agenda van Gebruiker Centraal.
13 november: Kennissessie, in gesprek gaan met je klant
13 november: Online formulieren ontwerpen met een UX-aanpak
24 november: Inzicht in wat burgers verwachten en nodig hebben
01 december: Themadag klantreizen
Zit er iets interessants voor je tussen? Meld je dan vooral aan!