Bedankt voor uw komst. Dankzij u was de Gebruikersdag e-Overheid voor Bedrijven op donderdag 24 november 2016 een succes. Wij hopen dat u terugkijkt op een inhoudelijke en inspirerende middag.
Tijdens deze middag vertelden verschillende overheidsorganisaties over hun ervaringen met digitale dienstverlening en toegang voor ondernemers. In 2 rondes workshops leerde u meer over:
- geautomatiseerd verzenden via de Berichtenbox voor bedrijven;
- veilig berichtenverkeer tussen overheden;
- digitale toegang op portalen;
- de digitale handtekening.
Tussendoor beantwoorden experts en ervaringsdeskundigen uw vragen. Niet alleen over de voorzieningen, maar ook over actuele thema’s zoals:
- de integratie van de Berichtenboxen;
- MijnOverheid voor Ondernemers (MOvO);
- de Generieke Digitale Infrastructuur (GDI).
Heeft u vragen of wilt u informatie delen? Neem deel aan onze LinkedIn groep of mail contact@e-overheidvoorbedrijven.nl.
Workshops
- Geautomatiseerd digitaal berichten verzenden met de Berichten Verzend Service (PDF 228 kb)
- Interbestuurlijk berichtenverkeer via Berichtenbox voor bedrijven (PDF 193 kb)
- Natuurbeschermingswet vergunning digitaal via Berichtenbox voor bedrijven (PDF presentatie 792 kb)
- Generiek digitaal aangifteformulier Overlijden (PDF 128 kb) en digitaal aangifte Overlijden en verlof bij Gemeente Dordrecht (PDF 387 kb)
- Digitale toegang bij de ILT met de Toegangsverleningservice (PDF 360 kb)
- Digitale handtekening bij de Provincie Noord-Holland (PDF 347 kb)