Omzeilende links

  • Direct naar de pagina-inhoud
  • Direct naar de footer
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Contact

Digitale Overheid

Voor professionals die werken aan digitalisering van de overheid

Logo Rijksoverheid

Digitale Overheid

  • Home
  • Onderwerpen
  • Nieuws en achtergrond
  • Evenementen
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Contact
Home›Nieuws›De weg naar de geïnformeerde gebruiker: EFLASH

De weg naar de geïnformeerde gebruiker: EFLASH

Nieuws 14 februari 2017

e-Overheid voor Bedrijven (e-OvB), onderdeel van de Rijksdienst  voor Ondernemend Nederland (RVO), heeft de app EFLASH gelanceerd. Deze apps zijn ontwikkeld om gebruikers te informeren over verstoringen of onderbrekingen op de voorzieningen die in beheer zijn bij e-Overheid voor Bedrijven. Op deze manier levert e-Overheid voor Bedrijven een bijdrage aan betere informatievoorziening en meer transparantie richting klant en ondernemer.

e-Overheid voor Bedrijven richt zich op de totale dienstverleningsketen. En wil ervoor zorgen dat de hele keten optimaal functioneert, zodat de ondernemer (de uiteindelijke gebruiker) zorgeloos en veilig zijn zaken met de overheid kan afhandelen.

Hoe?

Digitaal zaken doen met ondernemers is mogelijk  doordat e-OvB een aantal systemen (voorzieningen) beheert, die door andere overheden gebruikt kunnen worden.
Die voorzieningen zijn de:

  • Berichtenbox voor bedrijven
  • Berichten Verzend Service (BVS)
  • Toegangsverleningservice (TVS)

Beheren betekent ervoor zorgen dat de voorzieningen het blijven doen. e-OvB houdt ze permanent in de gaten. Als er iets mis is, grijpen ze onmiddellijk in. En zorgen ze ervoor dat de voorziening zo snel mogelijk weer bereikbaar is.

Voor wie?

Wie als beheerder binnen een overheidsorganisatie en als ondernemer op de hoogte gehouden wil worden van verstoringen en onderbrekingen kan de EFLASH app op smartphone of tablet installeren. Deze gratis apps sturen notificaties van verstoringen of onderbrekingen op de voorzieningen Berichtenbox voor bedrijven, Berichten Verzend Service en Toegangsverleningservice en wanneer deze zijn ontstaan en opgelost. De app geeft een melding op maat.

Hoe werkt EFLASH

  • Gebruikers kunnen zich abonneren op notificaties van diverse meldingstypen per voorziening.
  • Updates van de verstoring zijn in de app na te lezen.
  • De gebruiker ontvangt notificaties van opgeloste verstoringen.
  • Nadat de storing is opgelost is de informatie nog 5 dagen beschikbaar in de app.

Download de  EFLASH app bij DICTU.

Meer informatie

Voor meldingen en vragen mail naar contact@e-overheidvoorbedrijven.nl.

Deel deze pagina
  •  Deel via e-mail
  •  Deel op Twitter
  •  Deel op LinkedIn

Meer informatie

  • Berichtenbox voor bedrijven
  • Berichten Verzend Service (BVS)
  • ToegangVerleningService

Vraag, idee, reactie of suggestie?

    Werkt u aan de digitalisering van de overheid en heeft u een vraag of idee? Geeft u deze dan door via het contactformulier. !

    Andere vragen?

    DigiD helpdesk

    digid.nl/hulp

    eHerkenning helpdesk

    eherkenning.nl/vraag-antwoord

    MijnOverheid / Berichtenbox

    mijn.overheid.nl/vragen
    Digitale Overheid
    Voor professionals die werken aan
    digitalisering van de overheid

    Volg ons via

    • Nieuwsbrief Digitale Overheid
    • Twitter
    • LinkedIn
    • RSS

    Over deze site

    • Over Digitale Overheid
    • Copyright
    • Privacy
    • Toegankelijkheidsverklaring
    • Sitemap
    • Contact
    • This site in English