In deze tabellen vind je de acties bij prioriteit 1.2 Toegankelijke, hoogwaardige en proactieve dienstverlening
Acties prioriteit 1.2
Uitvoeren zelf manier dienstverlening kiezen
Inrichten van de publieke dienstverlening op een manier dat burgers en ondernemers áltijd zelf kunnen kiezen op welke wijze ze gebruik willen maken van deze dienstverlening (click, call, face)
Zelf manier dienstverlening kiezen
Uitvoeren ontwikkelen proactieve en transparante dienstverlening
Ontwikkelen proactieve en transparante dienstverlening met een focus op één domein tegelijkertijd.
Ontwikkeling proactieve en transparante dienstverlening
Uitvoeren naleving van de wettelijke verplichting op digitale toegankelijkheid
Verbeteren van gebruiksvriendelijkheid, begrijpelijkheid en de naleving van de wettelijke verplichting op digitale toegankelijkheid.
Naleving van de wettelijke verplichting op digitale toegankelijkheid
Verbeteren dienstverlening levensgebeurtenissen
Merkbaar verbeteren dienstverlening vanuit levensgebeurtenissen
Moderniseren van de huidige Generieke Digitale Infrastructuur
Moderniseren van de huidige Generieke Digitale Infrastructuur (GDI): van een GDI op basis van overwegend centrale voorzieningen naar een GDI van overwegend standaarden en kleinere, herbruikbare componenten op basis van open source die door alle overheidsorganisaties gebruikt worden.
Moderniseren van de huidige Generieke Digitale Infrastructuur
Uitvoeren implementeren Single Digital Gateway
Implementeren Single Digital Gateway (SDG) om burgers en bedrijven makkelijk toegang tot digitale overheidsdienstverlening in de EU te geven.