Stel je een track & trace voor overheidsdienstverlening voor. Dat is MijnZaken, een van de bouwblokken van MijnServices. Hiermee kunnen inwoners en ondernemers hun lopende zaken digitaal volgen en afhandelen binnen een veilige MijnOmgeving.
Met een MijnOmgeving die is ingericht met MijnZaken en andere MijnServices, kunnen inwoners:
- De status van hun aanvraag eenvoudig volgen.
- Automatische updates ontvangen over hun aanvraag.
- Zelf bepalen hoe ze updates ontvangen: per e-mail, sms of post.
Ook medewerkers van het KCC kunnen meekijken, zodat ze sneller en beter kunnen helpen bij vragen. MijnZaken maakt het contact tussen inwoners, ondernemers en jouw organisatie eenvoudiger en transparanter.
Benieuwd hoe dit werkt? Ontdek het tijdens de bijeenkomst op 25 maart.
Aanmelden
Kijk voor meer informatie en het aanmeldformulier op de website van VNG.
Deze bijeenkomst is speciaal voor professionals die werken aan innovatieve en klantgerichte dienstverlening binnen overheden.