Tijdens deze hybride bijeenkomst hoor je meer over hoe MijnZaken kan bijdragen aan het versterken van het vertrouwen tussen overheid en burgers. Je krijgt inzicht in hoe MijnZaken past in de omnichannelstrategie van de gemeente Tilburg. Wat is de toegevoegde waarde van MijnZaken voor de dienstverlening aan inwoners en ondernemers? Welke behoeften zijn er? En wat zijn de verwachtingen naar gemeentelijke bestuurders en leveranciers?
MijnZaken is een gebruiksvriendelijke service die inwoners, ondernemers en ambtenaren informeert over de status van hun product- of dienstaanvragen. MijnZaken is het resultaat van de inspanningen van koplopergemeenten, Dimpact, de Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP), VNG Realisatie en diverse leveranciers, ondersteund door het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK). Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door VNG Realisatie.
Aanmelden
Lees meer of meld je direct aan.
Locatie
Cinecitta
Willem II straat 29
5038 BA Tilburg